מה כרוך בחיבור לאינטרנט כשר?

קיבלתם החלטה להתחבר לאינטרנט כשר? להחלטה שלכם מספר יתרונות חשובים ביותר: גלישה בטוחה ומסוננת בתוכנות סינון מתקדמות ועל ידי עיניים אנושיות. בנוסף, חיבור רשת מסוננת מאפשר לכם להגדיר את האתרים הרצויים לפתיחה ולהשאיר מחוץ לתחום אתרים ממכרים ואתרים שאינם נחוצים לכם.

שואלים את עצמכם איך מתבצע תהליך החיבור ובמה הוא כרוך? יוסי תקשורת, ספק תקשורת מוביל, מסביר על התהליך. זה הולך להיות פשוט וקל.

 

אני רוצה גלישה מסוננת

מעוניינים בגלישה מסוננת? נטפרי – הרשת הכשרה לסינון אינטרנטי מגישה אפשרויות גלישה נוחות, מהירות ובטוחות לשימוש ברשת המקוונת. שימו לב כי נטפרי פועלת בשיטה בה האינטרנט עובר דרך ספק התקשורת שם הוא מסונן היטב כך שהוא מוגש לגולש כסולת מנופה ככל האפשר.

כדי להצטרף כמשתמש מן המניין ברשת מסוננת על הלקוח לבחור במסלול חיבור נטפרי המתאים לצרכי הגלישה של המשתמש. יוסי תקשורת, ספק נטפרי מוביל מציע 3 מסלולים ביניהם תוכלו לבחור את המסלול המושלם עבורכם:

גלישה מסוננת

מסלולי גלישה

חיבור סלולרי

החיבור הסלולרי מאפשר לכם לגלוש מכל מחשב בעזרת נטסטיק נטפרי. זהו נטסטיק שבתוכו מותקן סים כשר המחבר את המחשב לספק המסונן ומציע חווית גלישה נוחה, ניידת ובמחיר נמוך. עובדים ממקומות שונים? מחפשים חיבור אינטרנטי כשר במחיר הזול ביותר? יוסי תקשורת מספק לכם נטסטיק נטפרי נוח וזמין לשימוש לאורך כל שעות היממה בנוחות מקסימלית.

 

חיבור קווי

חולמים על גלישה סופר מהירה ויציבה? מחפשים חווית משתמש מעולה? החיבור הקווי הוא אמנם חיבור יקר יותר אך מאפשר לכם ליהנות מנפח גלישה בלתי מוגבל, הורדת קבצים בכל גודל ויציבות אינטרנטית לאורך כל שעות היממה. החיבור מבוסס תשתית קווית וכרך בתשלום לספק ותשתית.

 

סים נטו וויז

יוצאים לדרך ורוצים ליהנות מניווט בטוח ומעודכן? סים נטו וויז מאפשר לכם חיבור אינטרנט מסונן לאפליקציית וויז ואפליקציית פנגו בלבד, בהתאמה למערכת המולטימדיה ברכב או למובייל. בבחירת אופציה זו אין צורך בהתקנה של תעודת אבטחה.

סים נטו וויז

 

כדי להצטרף לאחד מ-3 המסלולים יש להיכנס לאתר של יוסי תקשורת ולהקליק על הצטרפות. בשלב הבא תוכלו להרכיב את החבילה שלכם לפי משך זמן המסלול, ציוד נלווה וחברת הסלולר. זה קל ופשוט ותוך זמן קצר תוכלו ליהנות מרשת מסוננת היטב ברמה הגבוהה ביותר.

 

שירות לקוחות

בבחירת ספק תקשורת אינטרנטית חשוב שתבחרו בחברה מובילה מבחינת דעת קהל וביקורות. שימו לב כי ספק התקשורת אחראי לספק לכם את המענה הדרוש בכל עת במקרים של תקלה, נפילת חיבור, ניתוק או כל שאלה אחרת. יוסי תקשורת, ספק נטפרי מוכר מציע שירות מסור במיוחד עבור לקוחותיו שחוזרים ורוכשים אצלו מסלולי תקשורת מתוך חווית גלישה חיובית.

לסיכום, חווית ההצטרפות לאינטרנט כשר היא פשוטה, קלה ונוחה במיוחד באתר של יוסי תקשורת. לגלישה בטוחה ואיכותית במיוחד.

חיבור לאינטרנט

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חיבור לאינטרנט

מידע נוסף בנושא

למה חשוב לבנות אתרים בהתאמה אישית

העידן הדיגיטלי גורם לבעלי עסקים רבים להקים אתר שיביא לנוכחות דיגיטלית ברשת. באופן מפתיע, ישנם בעלי עסקים שלא מכירים בהליך והם בוחרים להקים אתר "כללי"