מרגישים כאבי שיניים במגע עם קור או חום? הגיע הזמן שתלכו לבדיקה

האם אי פעם חוויתם כאבי שיניים בעת לגימת כוס תה חמה או בעת שתיית שייק קר? רוב הסיכויים ששיניים רגישות אשמות בכאב שחשתם. בעוד שתרופות ביתיות מסוימות יכולות להפחית אי נוחות הנגרמת משיניים רגישות, חשיפת הסיבה הבסיסית ומציאת פתרון אצל רופא השיניים. יכולה לעזור לכם לטפל, ובתקווה למנוע מהבעיה הזו לחזור ולהחמיר.

 

מדוע השן שלי רגישה לחום וקור?

רגישות בשיניים עלולה להופיע כאי נוחות דנטאלית קלה או כסימן כואב לבעיה חמורה יותר. זה בדרך כלל מרגיש כמו כאב חד או יורה דרך השיניים לתוך החניכיים שיכול להקרין על הראש. זו הסיבה שכאשר אוכלים מזון קר, יש אנשים שאומרים שהם חווים "הקפאת מוח". רגישות שיניים המופעלת על ידי חום או קור נוטה להתרחש כאשר שכבת ההגנה החיצונית של השן, האמייל, נשחקת.

גורמים נפוצים לאובדן אמייל שיוצרים אי נוחות עם חום או קור כוללים: חללים בשן, עששת פגיעה בשיניים, כמו שן חבולה או שן סדוקה, חריקת שיניים, מחלת חניכיים, נסיגת חניכיים ועוד.

שיניים ברעננה

המקור לכאב שיניים

רגישות שיניים דורשת תשומת לב בזמן הבזק רגעי של כאב או אי נוחות כאשר שן נתקלת במוצרים חמים, קרים או מתוקים היא לא תמיד בעיה רצינית. לחלק מהחולים יש פשוט שיניים רגישות. אם זה המקרה, נוכל לעזור בטיפולים במרפאת השיניים או על ידי המלצה על מוצרים לשיניים רגישות. עם זאת, כאשר הרגישות נמשכת או מחמירה, זה הזמן להתקשר ולקבוע בדיקת שיניים מכיוון שהרגישות עלולה להיגרם על ידי:
– עששת
– אמייל בלוי
– שן סדוקה
– שורש שן חשוף
– סתימות רופפות

יש לטפל בכל בעיות השיניים הללו בהקדם האפשרי כדי למנוע ריקבון מתקדם, כאב מתגבר או זיהום. ייתכן שאינכם זקוקים לטיפול שיניים באותו יום, אך יש להעריך את הרגישות בזמן.

 

הקשיבו לכאב

תמיד הקשיבו לכאב כאב הוא תמיד מסר לשים לב לגוף שלכם. כאשר הכאב קל ונסבל, אנשים רבים נוקטים בגישה של חכה ולראות, אבל זה לא רעיון טוב כאשר יש לכם כאב שיניים. כאבי שיניים מחמירים לעתים קרובות במהירות, כך שכאב השיניים של היום עשוי להפוך למחר חירום דנטאלי. ההמתנה לקבלת עזרה מזמנת גם צרות רציניות.

בעיה בשיניים אינה זהה לפצע או מתיחת שריר שהגוף שלכם מרפא באופן טבעי. הגוף שלכם לא יכול לחסל עששת או לתקן אמייל פגום, כך שכאב שיניים לא יכול להחלים ללא טיפול שיניים.

 

כאבי שיניים ברעננה

בכל פעם שיש לכם כאב שיניים ואתם לא בטוחים אם אתם צריכים טיפול שיניים, התקשרו אל רופא שיניים ברעננה, שיוכל לספק לכם את הטיפול הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר ובליווי תודעת שירות ללא מתחרים. אנו נעריך את הכאב שלכם ונמליץ מתי לקבוע פגישה לטיפול. אז אל תהססו צרו קשר עם מרפאת השיניים של דוקטור טנצר כבר היום.

שיניים ברעננה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שיניים ברעננה

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים