מתאהבים בפריפריה: הכירו את אשלים בשחר

תמיד רציתם לעבור לגור בפריפריה אבל לא הייתם מוכנים להתפשר על איכות חיים? מצאנו לכם פתרון, יש בימינו הרבה פרויקטים מושכים באיזור הפריפריה ובמאמר זה נעבור על כמה מהסיבות העיקריות לרצות לעבור לפריפריה ומה הדרך האופטימלית לעשות זאת בלי פשרות.

 

מחיר

אין ספק שאחד הדברים הראשונים שחושבים עליהם כשמתחילים לחשוב על קניית נכס הוא המחיר. אחד היתרונות הבולטים בקניית נכס בפריפריה הוא שהמחיר בדרך כלל נמוך משמעותית ממחירי הנכסים במרכז הארץ! במחיר שבו קונים דירה קטנה יחסית במרכז תוכלו לרכוש נכס שיתאים למידות המשפחה שלכם מבלי להוציא יותר.

שלבי בנייה

התפתחות עירונית

תמיד צריך לזכור שהפריפריה ממשיכה לגדול ויש בה שטחים רחבים לעומת המרכז. פרויקטים של תכנון עירוני מודרני וחידושים קורים לעיתים תכופות, הדגש הוא לרוב דאגה לרווחת התושבים הכוללת הכנה לקווי תחבורה ציבורית פרודקטיבית ומודרנית אשר תוזיל עלויות החזקת רכב.

 

עליית ערך הנכס

כאשר קונים דירה באיזור מתפתח לרוב ערכה יעלה בצורה חדה לאחר מספר שנים עקב התפתחות האיזור והנגשתו לשאר חלקי הארץ בצורה פרקטית כמו – כבישים מהירים חדשים, מסילות רכבת, קווי אוטובוסים מהירים וכו'.

צריך לזכור שלא בכל פרויקט הערך יעלה ולכן יש לוודא שיש הגירה חיובית לאיזור ושהפרויקט מנוהל על ידי חברה אמינה ובעלת הוכחות. בנוסף, יש לבדוק האם יש תכנון לבניית אזורי תעשייה ובנייני משרדים על מנת לאפשר פרנסה בסביבת המגורים. לבדיקת הצעות מחיר לרכישת קוטג בשכונת השחר דימונה כנסו לאתר.

 

שקט

לגור בפריפריה מגיע עם יתרון משמעותי מאוד, שקט! שקט סביבתי הוא משהו שלא מתאפשר ברוב ערי המרכז עקב התנועה המתמדת של רכבים ברחובות כמעט בכל שעה ביום. בפריפריה הבעיה הזו לא קיימת כיוון שכמות התושבים קטנה יותר והתכנון של הפרויקטים החדשים מנווטים כלי רכב הרחק מאזורי מגורים. עקב כך גם רמות זיהום האוויר נמוכות משמעותית מאשר במרכז.

שלבי בנייה

קרבה לטבע

אין ספק שהנופים המרשימים והיפים ביותר בישראל נמצאים בפרפיריה. תחשבו על זה, מתי בפעם האחרונה שמעתם על מישהו שטייל במרכז ולא בפריפריה? כמעט אף פעם, זאת מכיוון שפנינות הטבע הנדירות של ישראל נמצאות רובן בפריפריה – בצפון ובדרום. בכך שתגורו בפריפריה תוכלו לגשת לאתרים הנהדרים שיש לישראל להציע מבלי לבלות שעות על הכביש רק כדי להגיע אליהם.

 

חינוך

כולנו יודעים שחינוך איכותי ואישי זה משהו חשוב. בפריפריה עקב העובדה שיש פחות תושבים חינוך הילדים נחשב הרבה יותר איכותי, כיתות קטנות יותר מאפשרות יחס אישי יותר של המורה לתלמיד ובכך העצמה של הילדים. במרכז רוב מוסדות החינוך מפוצצים עד אפס מקום ולכן היחס בהם הרבה פחות אישי.

 

לסיכום

אם כל הסיבות שכתבנו למעלה נשמעות לכם כמו דברים שחשובים עבורכם בבחירת איזור מגורים, אין ספק שהפריפריה היא בשבילכם. יש עוד הרבה יתרונות למגורים בפריפריה וכמובן שלא יכלנו לעבור על כולם אך אנחנו מקווים שלפחות עזרנו לכם להחליט ואם לא אז לפחות לחקור יותר על הנושא.

שלבי בנייה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שלבי בנייה

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים