מה זה סים מקליט ואיך זה ישפר את חווית הלקוח בעסק שלך?

הקלטת שיחות בטלפון הסלולרי הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהפעילות היום יומית של עסקים קטנים וגדולים כאחד. שירות זה נחשב לחיוני, משום שהוא מאפשר לשמוע שיחות שהתקיימו בעבר כחלק מפעילות העסק. מדריך זה יציג בפניכם את הסים המקליט, פתרון מתקדם שיבצע עבורכם את הפעולה במינימום מאמץ. הישארו כאן ותגלו במה מדובר ואיך הוא ישפר את חוויית הלקוח של כל עסק.

 

נעים מאוד – הסים המקליט

תשכחו מכל מה שידעתם על הסים ה"פשוט" והמיושן שמספק שירות שכולל שליחת מסרונים, שיחות וחבילת גלישה. שכן, הסים החדש מציע הרבה מעבר לכך. מדובר בסים בעל פיצ'ר חכם שהופך את קו הסלולר שלכם לכלי עבודה חיוני, משום שהוא מאפשר לבצע הקלטה של שיחות ישירות מהסים תוך גיבוי הקבצים על גבי ענן. חשוב לציין שלצד זאת, הסים החכם יבצע גם את הפעולות הבאות:

  • פקס סלולרי
  • ניתוח שיחות
  • אוטומציות וכו'

הטכנולוגיה החדשנית נכנסה בשנים האחרונות לשוק ושינתה את ההתנהלות של בעלי עסקים רבים, שיכולים לנהל את העסק בקלות ולתת ערך מוסף ללקוחותיהם. בשורות הבאות נרכז בפניכם את 3 היתרונות הבולטים שמובילים לשיפור חוויית הלקוח, תוך שימוש בסים המקליט.

 

מאפשר להאזין לשיחות וללמוד מהן בעת הצורך

נציגי המכירות והשירות של החברה עשויים לטעות לעיתים בעת מסירת מידע ללקוחות. כידוע, תרחיש זה נחשב לנפוץ וניתן ללמוד ממנו להבא. יודעי דבר בתחום בוחרים להשתמש בפיצ'ר החכם, הלא הוא סים מקליט שמאפשר לשמוע את השיחה וללמוד מהטעויות שאירעו בה, כדי לשפר את השיחות שיתקיימו בהמשך.

מקליט כרטיס סים

משמש כהוכחה משפטית

הקלטת שיחות עסקיות באמצעות כרטיס הסים המתקדם תאפשר לכם לעמוד בתקנות המחמירות שנוגעות להקלטה ואחסון של התקשורת העסקית. לצד זאת, תוכלו להשמיע את ההקלטות בפני בית המשפט, במידת הצורך. שכן, תוכלו לקבל מסמך שמאשר את האותנטיות של ההקלטה, כדי שניתן יהיה לדעת שלא נעשה בה שינוי. חשוב לציין שמדובר במצב שקורה לא פעם לאחר שאירעה אי הבנה או מחלוקת שנוגעת לנאמר בשיחה.

 

אפשר להיות רגועים – ההקלטות מגובות בענן

אי אפשר לעסוק בסים המקליט ששינה את פני עסקים רבים, מבלי לציין את אופן גיבוי הנתונים שלו. וודאי תשמחו לדעת שההקלטות מתבצעות תוך איכות סאונד מיטבית (ללא רעשי רקע או הפרעות) והן מועברות ישירות לענן. כך שתוכלו לערוך כמה שיחות שתרצו, בידיעה שהן נמצאות במקום מאובטח שזמין עבורכם בכל עת.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג את הסים המקליט שיאפשר לכם להאזין לשיחות בכל עת ולהציג הוכחות מוקלטות בבית המשפט במידת הצורך. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חברה שתספק את השירות הטוב ביותר ולשדרג את חווית הלקוח תוך זמן קצר.

הקלטת שיחות בטלפון הנייד

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
לשפר את חווית הלקוח בעסק שלך

מידע נוסף בנושא

מה היתרונות במערכת אנטי ספאם

מערכת אנטי ספאם היא מערכת אשר חוסמת הגעה של ספאם, כלומר דואר זבל, אל מחשבי הארגון ואל תיבות המייל של העובדים בו. באמצעות מגוון רחב