דרך המלך: הכל על שירותי VIP בנתב"ג

מחפשים דרך להקל על חוויית הטיסה שלכם ושל הקרובים לכם? או שאתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם עם שירותים אקסטרה שיגרמו לכם להרגיש כמו מלכים? בין אם שמעתם על השירות הזה ובין אם לא, שירותי VIP בנתב"ג הפכו לפופולריים יותר ויותר עם השנים, ומדובר בשירות שיכול לעזור לכם בכמה תחומים. אם אתם רוצים לדעת עוד על שירותי VIP בנתב"ג – קראו את המאמר שלפניכם.

 

אז מהם שירותי VIP בנתב"ג?

שירות vip נתב ג הוא שירות מיוחד שנועד לשפר את חווית הנסיעות שלכם ולהתאים אותה לצרכים שלכם. שירותים אלה מטרתם לחסוך זמן ודאגות ולהקל על סידורים לקראת הטיסה ובמהלכה. תחת שירותים אלה נכללים שלל דברים, כגון הסעה אל נמל התעופה, מעבר מהיר בבידוקים השונים, ארוחות ועוד. קיימות חברות שונות שמציעות שירותים אחרים, וניתן להתאים אותם באופן מדויק אליכם ואל בני משפחתכם שטסים עמכם.

דרך המלך: הכל על שירותיVIP  בנתב"ג

שירותי חניה VIP בנתב"ג

אחד השירותים שמוצעים הוא שירותי חניה. שירותים אלה מאפשרים לכם להגיע עם הרכב שלכם אל הכניסה לשדה תעופה, שם יפגוש אתכם נציג שיאסוף את הרכב ויחנה אותו בשבילכם. החניון לטווח ארוך של הנתב"ג הוא רחוק מהטרמינל ומצריך מכם להמתין לשירותי ההסעה של השדה ולנסוע בו זמן מה.

שירות זה חוסך לכם את הזמן וכאב הראש הזה. הנציג יידע בדיוק מתי אתם מגיעים וייקח את הרכב מכם. גם כשתנחתו חזרה- הנציג ימתין לכם עם הרכב בכניסה, כך שלא תצטרכו לנסוע ולחפש איפה נמצא הרכב שהחניתם לפני שבוע…מדובר בשדרוג משמעותי של חווית הטיסה שלכם.

 

ליווי בתורי הצ'ק אין, הבידוק הבטחוני וביקורת הגבולות

שירותי VIP שהוזמנו מראש מאפשרים לאנשים לחסוך תורים ארוכים ולעבור אותם ביעילות ובמהירות. אליכם מוצמד מלווה מטעם החברה או שדה התעופה שמעביר אתכם את כל התורים, מסדר לכם את כל הבירוקרטיות הנדרשות ומביא אתכם אל יעדכם בצורה בטוחה וזריזה. המלווה יוכל לספק לכם כל סיוע הכרחי ולמנוע בעיות כאלה ואחרות. בנוסף, לרוב השירות יאפשר לכם גם עלייה מוקדמת למטוס. מדובר במסלול מהיר שיחסוך לכם הרבה!

דרך המלך: הכל על שירותיVIP  בנתב"ג

איסוף מזוודות

לפעמים הטיסה עוברת מהר ובנעימים, אבל מה שמעכב אותנו בלצאת משדה התעופה אל עבר היעד שלנו או חזרה אל ביתנו הוא ההמתנה למזוודה. בתקופות עמוסות יש המון מזוודות שעוברות בשדות תעופה ולפעמים זאת יכולה להיות משימה לא פשוטה לאתר אותן ולאסוף אותן. לצורך זה יש שירותי VIP שאוספים את המזוודה עבורכם ומוודאים שהיא מגיעה אליכם ללא צורך של מאמץ מצדכם.

 

טרקליני אירוח

אנשים שבוחרים בשירותי VIP לעיתים יכולים להיות זכאים ליהנות מגישה לטרקלינים האקסקלוסיביים שבשדה התעופה. טרקלינים אלה הם שקטים, נוחים ומפנקים ביותר ומספקים סביבה טובה לעבודה, מנוחה, אוכל ועוד. עדיף מרחבת המזון המהיר בדיוטי פרי!

דרך המלך: הכל על שירותיVIP  בנתב"ג

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
דרך המלך: הכל על שירותיVIP  בנתב"ג

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים