תהפכו למותג – איך תמתגו את העסק בעזרת מוצרי פרסום

לא משנה אם ברשותכם עסק ותיק שקיים עשרות שנים או עסק חדש שזה עתה נפתח, כל עסק באשר הוא וללא קשר לגילו, זקוק מידי פעם ל"קיק", לדחיפה קדימה להנעת העסק וכדי לעשות זאת באופן שיווקי שמניב תוצאות אחת השיטות המומלצות היא מיתוג העסק על ידי כל מיני מוצרים כמו למשל – תיקים, עטים, עפרונות, לוחות שנה ועוד. כמובן שמה שחשוב לשים לב אליו הוא המתנה עצמה שאתם מעניקים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, כלומר – לא תתנו תיק לים באמצע עונת החורף.

 

מופיע בכל מקום

מיתוג עסקי הוא חלק משיווק בלתי מתפשר להצלחה של עסק, כי בסוף הפרסום הכי טוב הוא תמונה שנקלטת בעין כך שאם לדוגמא הלוגו של העסק שלכם הוא בצבעים של ירוק וכתום, שחשוב שתטביעו אותו על גבי רקע לבן או על גבי צבע אחר שיבליט את הלוגו ואת הצבעים של הלוגו שלכם.

מוצרי פרסום מבוקשים מאוד על ידי בעלי עסקים שונים הם קודם כל עטים, עפרונות, מחברות, דפים קטנים לרישומים קצרים, נרתיקים של כרטיסי ביקור ועוד כל מיני כלי כתיבה כאלה ואחרים שמתאים להביא אותם ללקוחות בלי קשר למה שהעסק עושה. בנוסף לעולם כלי הכתיבה אפשר להתאים את העונה שנמצאים בה ולחלק מוצרי פרסום בהתאם.

לדוגמא, אם כרגע עונת קיץ אפשר למתג כובעי מצחייה, מגבת ים, צידנית לים, בקבוק תרמוס ששומר עם חום וקור, שמשייה לים, מאוורר קטן לנשיאה, תיק קש לים ועוד. אם העונה היא חורף אפשר למתג מוצרי פרסום לחורף כמו שמיכות נעימות, מטריות, כובעי צמר, כפפות, מפזר חום שולחני, ספלים גדולים לשתייה חמה, קופסת ממחטות לשולחן ועוד.

בנוסף להקשר של עונות מעבר יש את מוצרי הפרסום "הרגילים" שתמיד אנשים ולקוחות ישמחו לקבל כמו  לוחות שנה גדולים לקיר, לוחות שנה שולחנים, התקני USB , כבלים מתאמים לטלפון סלולרי שמתחברים לרכב, מחזיק סלולרי לאוטו ועוד מוצרים רבים שכיף לקבל וכיף להעניק.

מוצרי פרסום

לסיכום – החשיבות של הדברים הקטנים

כאשר בעל עסק הולך לפגישה עם לקוחות או עם לקוחות פוטנציאליים הוא חייב לקחת אתו בתיק בעבודה מגוון של מוצרי פרסום ולהניח אותם על גבי שולחן הלקוח. כולנו אוהבים לקבל מתנות, בטח כשמדובר על מוצרים שכולם צריכים כמו מטענים, מטריות, לוחות שנה ועוד.

ברגע שנתת מוצר שמוטבע בו לוגו החברה שלך כל מי שמסתכל על המוצר ייחשף ללוגו החברה. מוצרי הפרסום אינם רק מונחים על גבי שולחנות הלקוחות אלא גם הלקוחות מעבירים הלאה ואז מתקיימת שיחה – "מי זאת החברה הזאת?" " " במה עוסקת החברה הזאת?" " "אולי אני אנסה לקרוא על זה בגוגל…", זאת אומר שהחשיפה לא עוצרת אצל הלקוח אלא ממשיכה להתגלגל ללקוחות עתידיים אפשריים.

מוצרי פרסום

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מוצרי פרסום

מידע נוסף בנושא

למה חשוב להשקיע בשיווק של העסק שלך?

בעולם העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים להשקיע בשיווק יעיל כדי להצליח. שיווק מוצלח יכול להביא לידים חדשים, להגדיל את המכירות ולבנות

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול