אתה מתכנן מסיבת רווקים? כך תעשה את זה נכון!

מסיבת רווקים היא הזדמנות מצוינת לחגוג את סיום הרווקות בסגנון המועדף עליך. גם תכנון המסיבה הוא משימה מהנה, אך נדרשת השקעה בפרטים שונים. הנה מדריך פשוט ויעיל לתכנון מסיבת רווקים מושלמת.

 

קבע את תקציב המסיבה

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא לקבוע את התקציב למסיבת הרווקים. חשוב לדעת כמה אתה מוכן להוציא, כך שתוכל לבחור את המקום, האטרקציות והשירותים השונים שתרצה להביא למסיבה.

תקציב המפלגה

בחר את הקונספט של האירוע

כשבוחרים מראש קונספט למסיבה זה יכול לתת תמונה מפורטת יותר של הפרטים שיש לשים עליהם דגש בתכנון. למשל, אם מדובר במסיבה פרועה עם אלכוהול, מוסיקה וריקודים, האטרקציה האידיאלית והמסורתית היא להזמין חשפניות פרטיות למסיבות רווקים.

לעומת זאת, אם מדובר על קונספט כמו אקסטרים, אפשר לבחור באטרקציה של צניחה חופשית. חשוב אף לשלב בהתאם לקונספט משחקים, סדנאות, או כל רעיון אחר שיתאים לסגנון המסיבה. בנוסף, בהתאם למקום המסיבה ולקונספט גם חשוב לתת דגש על עיצוב המקום. זה יכול להיות שלט מעניין בכניסה או קישוטים שונים.

 

להחליט על יום ושעה למסיבה בהתאם למקום

בחר מקום ותאריך שיתאימו לרוב האורחים. וודא שיש זמינות ובדוק מחירים. במידה והמסיבה בבית חשוב לתאם מועד להזמנת האטרקציות, הקייטרינג, ה-DJ וכד'.

 

בחר אטרקציות שישדרגו את המסיבה

מעבר לבחירת אטרקציות בהתאם לקונספט, מומלץ לבחור פרטים מגניבים שישדרגו את המסיבה. לדוגמה, בר מתוק, עמדת צילום, דוכני אוכל, אביזרים מקפיצים לאורחים או כל רעיון מקורי שיהפוך את האירוע לייחודי.

 

להפתיע את האורחים ו/או את החתן

הפתעות הן תמיד תוספת נהדרת לכל מסיבה. אפשר להפתיע את האורחים עם מזכרות שיקבלו בסוף הערב הביתה או להפתיע את חתן השמחה עם מתנה מיוחדת, ספר אורחים בו יכתבו החברים איחולים וזיכרונות.

 

לתת דגש לכיבוד ולמוסיקה

חשוב שיהיה מגוון רחב של מאכלים ומשקאות שיתאימו לכל הטעמים. לפיכך, תוכל להזמין קייטרינג, להכין את האוכל בבית או פשוט לצאת למסעדה. שים לב לחברים הרגישים למזונות ספציפיים ודאג לתחליפים. גם מוזיקה טובה היא חיונית לכל מסיבה. אפשר להזמין DJ, זמר מקצועי, פעילות קריוקי או להפעיל את מערכת השמע על פי רשימת שירים שתכין על המחשב שלך.

 

שינוע למסיבה

פרט נוסף שעליך לקחת בחשבון הוא הגעת האורחים לאירוע. בהתאם למיקום המסיבה ומצב החנייה במקום, תצטרך להחליט אם אתה מארגן הסעה מסודרת למסיבה, מארגן פול בין החברים או נותן להם להסתדר לבד. אורחים המגיעים מרחוק בוודאי יצטרכו עזרה עם השינוע.

 

סיכום

תכנון מסיבת רווקים יכול להיות כרוך בעבודה רבה, אך זה בהחלט שווה את זה. באמצעות תכנון יסודי והתעקשות על הפרטים, תוכל ליצור מסיבת רווקים שתשאיר רושם חיובי על החברים ותיזכר כאירוע מדהים לתקופה ארוכה.

מסיבת רווקים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסיבת רווקים

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים