החוקים לגבי אתר אינטרנט של עורך דין

עורך דין? מעוניין לשווק את עצמך דרך אתר אינטרנט? זה הזמן ללמוד כיצד לעשות זאת נכון!

בימינו, אתר אינטרנט הוא בגדר חובה לכל בעל עסק שרוצה לקדם את עצמו. אתר אינטרנט צריך להכיל את כל המידע הרלוונטי אודות העסק, מהם השירותים שהוא מציע, באילו תחומים הוא מתמחה וכיוצא באלו, על מנת שהלקוח הפוטנציאלי ייבחר לשכור את שירותיו.

הדבר נחוץ עוד יותר כאשר מדובר בשוק עריכת הדין. מכיוון שיש עורכי דין רבים בארץ, התחרות על כל לקוח היא גדולה. כדי לצבור לקוחות ומוניטין, אחד הצעדים הראשונים הוא אתר אינטרנט נגיש ופעיל. שנתחיל?

 

השלב הראשון: מידע רלוונטי

זהו בעצם השלב הבסיסי ביותר – האתר שתבנה צריך להכיל את כל המידע הרלוונטי עליך כעורך דין. מידע זה כולל את תחומי ההתמחות שלך, מספר שנות הניסיון שלך, מיקום המשרד שלך ודרכים ליצירת קשר. חשוב שהמידע שיוצג באתר יהיה רלוונטי רק לתחום ההתמחות המשפטי שלך (למשל, אם תכתוב מספר שנות ניסיון – חשוב שאלו יהיו שנות ניסיון בתחום ההתמחות הספציפי).

 

השלב השני: בידול ושיווק עצמי

מכיוון שישנם עורכי דין רבים בארץ (ליתר דיוק, היחס הוא עו"ד אחד על כל מאה וחמישים תושבים!), אתה תרצה לבדל את עצמך ממתחריך, על מנת שלקוחות יבחרו בך לייצג אותם. שלב הבידול הוא השלב החשוב ביותר, בו המטרה היא לגרום ליצירת אינטראקציה אינטימית יותר עם הלקוח הפוטנציאלי.

 

עמוד "אודות"

הבידול יכול להיעשות על ידי יצירת עמוד "אודות" מושקע, בו תספר בקצרה על עצמך. תוכל לספר היכן למדת את התואר במשפטים, היכן עברת את ההתמחות, באילו מקומות עבדת בעבר. בדרך זו תוכל לרכוש את אמונו של הלקוח, ולגרום לו להרגיש יותר בנוח לפנות אליך.

 

סממנים של מקצועיות ואמון

דרך נוספת לבידול היא להדגיש את הפן המקצועי ואת הניסיון שצברת. זה יכול להיות על ידי הבאת כתבות על מקרים שטיפלת בהם, הופעות בתקשורת במידה והיו, או המלצות מלקוחות קודמים.

 

הדגשת שמך או שם המשרד שלך

זה אולי יישמע מצחיק, אבל זהו חלק חשוב מהמיתוג שלך כעורך דין. השם שלך הוא כרטיס הביקור שלך. ככל שתדגיש את שמך או את שם המשרד שלך, כך הוא ייזכר יותר אצל הלקוח.

 

השלב השלישי: עיצוב מותאם

בעידן של היום, הוויזואליות היא מרכיב חשוב באתר אינטרנט. ייתכן מצב בו עורך דין מקצועי ומיומן כמעט ולא מקבל פניות מלקוחות, רק משום שאתר האינטרנט שלו לא מספיק נגיש וידידותי למשתמש. על כן, עליך לדאוג שהאתר שלך יהיה מעוצב בצורה שתמשוך את העין ותסקרן את הקורא.

 

מספר נקודות מומלצות לעיצוב

  1. כותרות גדולות ומודגשות.
  2. לכל נושא יוקדש עמוד משלו, עם הפנייה לכל נושא מהעמוד הראשי.
  3. עמוד ראשי עם רקע שאינו לבן ומשמים, אלא בצבע אחר שימשוך את העין (מומלץ בגוון עדין).
  4. צירוף של תמונות וסרטונים, אך במידה – על מנת לשמור על רמה מקצועית.

 

התאמה לגלישה בטלפונים ניידים

חלק חשוב בעיצוב כולל גם התאמת האתר לגלישה באמצעות טלפון נייד, שכן חלק גדול מהלקוחות ייחשפו לאתר דרך הסלולרי. אין הכרח להשקיע באפליקציה ייעודית, אלא אם אתה שייך למשרד גדול שכבר קנה לו שם.

 

השלב הרביעי: קידום במנוע החיפוש של גוגל

אמנם זה השלב הרביעי וכביכול האחרון, אך זה לא מעיד דבר על החשיבות שלו. מנוע החיפוש של גוגל הוא זה שמחליט אילו אתרים יופיעו ראשונים בחיפוש, ואילו אתרים יופיעו רק לאחר דפדוף בין עמודי תוצאות החיפוש. זהו מרכיב מכריע בחשיפה שהאתר שלך יקבל, וכתוצאה ישירה מכך – מספר הפניות שתקבל מלקוחות פוטנציאליים.

על כן, חשוב לא להזניח שלב זה, ולהשקיע את העלות שגוגל לוקחים על מנת לקדם את האתר. זוהי השקעה לטווח ארוך, ולכן לא צריכה להיות מוגדרת כ"בזבוז כסף". עניין זה מקבל משנה תוקף בתחום עריכת הדין, בו ההיצע גדול מאוד – ובהתאם גם כמות אתרי האינטרנט ששייכים לעורכי דין פרטיים ולמשרדים הגדולים.

אלו היו ארבעת השלבים העיקריים לבניית אתר אינטרנט מוצלח ויעיל, שישמש אותך לאיתור לקוחות פוטנציאליים. אלו הם רק שלבים פורמליים לבניית האתר, אך חלק חשוב לא פחות הוא היחס הבין-אישי עם הלקוח. אמנם זה נשמע שחוק, אבל תמיד תזכור שמבחינת הלקוח – אתה הוא הגורם מקצועי שמסייע לו בעת מצוקה, והוא משתף אותך בחוויותיו האישיות והקשות. יחס לבבי (אך מקצועי) ואתר אינטרנט מוצלח, יעזרו לך בדרך אל ההצלחה!

למידע נוסף היכנסו לאתר של אורדן.

מסך ומקלדת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פטיש בית דין

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים