כמה עולה לתכנן מסיבת רווקים ומה חשוב שיהיה בה?

מסיבת רווקים היא אירוע יוצא דופן המציין את תחילתו של פרק חדש בחייו של החתן. זה גם הזמן וההזדמנות לחגוג עם החברים הקרובים בזמן איכות. יחד עם זאת, תכנון מסיבת רווקים יכול להיות כרוך בעלויות גבוהות. המאמר יפרט את הגורמים המשפיעים על העלויות ומה חשוב שיהיה במסיבה.

 

מיקום המסיבה

מסיבה בבית או בפארק תהיה זולה משמעותית ממסיבה באולם אירועים, ביכטה, במועדון או בווילה פרטית. אם אתם מתכננים מסיבה בחו"ל, תצטרכו לקחת בחשבון את עלויות הטיסות, הלינה, והאוכל.

מפלגה

האטרקציות

לבחירת האטרקציות יש גם השפעה על המחיר. לדוגמה, הזמנת אומן, פעילויות אקסטרימיות כמו בנג'י או צניחה חופשית יהיו יקרות יותר מפעילויות השכרת שולחנות קזינו, השכרת מסכי מולטימדיה או חשפניות פרטיות. פעילות כזו תעלה לאדם בין 150-200 ₪ לכל ערב המסיבה בבית. לעומת זאת צניחה חופשית תעלה לאדם יותר מ-1,000 ₪ לזמן מוגבל.

 

אוכל ומשקאות

בכל הנוגע לאוכל ושתייה, הזמנת קייטרינג תהיה יקרה יותר מהכנת האוכל בבית וגם סוג האלכוהול שתגישו ישפיע על העלות. על מנת לחסוך עלויות, אפשר לבקש מכל חבר להביא משהו טעים.

 

DJ או מערכת שמע?

גם בגזרת המוזיקה יש הבדל משמעותי במחיר. הזמנת DJ תהיה יקרה יותר מלהכין פלייליסט מיוחד או לשים מוזיקה ממערכת שמע שיש לכם בבית. בהתאם למקום האירוע ייתכן שאף תזדקקו למערכת הגברה להשכרה וגם זה ישפיע על המחיר.

 

עיצוב מקום האירוע

קישוטים מיוחדים יכולים להוסיף לאווירה של המסיבה, אך הם גם יכולים להגדיל את העלויות, אך לא בצורה משמעותית אם מסתפקים בשרשראות ובלונים.

 

מזכרות ואביזרים לאורחים

אם בוחרים לשלב במסיבה מזכרות מיוחדות או אביזרים שונים, תצטרכו להגדיל את התקציב של המסיבה.

 

טיפים לחיסכון בעלויות

  • קבעו תקציב מראש והיצמדו אליו.
  • ערכו סקר שוק בין ספקים שונים לפני שאתם מזמינים שירותים.
  • בחרו פעילויות זולות יחסית.
  • הכינו את האוכל בבית במקום להזמין קייטרינג.
  • השתמשו בקישוטים פשוטים.

 

מה חשוב שיהיה במסיבת רווקים?

  • פעילות מיוחדת – חשוב שתהיה פעילות שתגרום לכל המשתתפים ליהנות ובהתאם לתחומי העניין של חתן השמחה.
  • אוכל ושתייה – דאגו שיהיה מגוון רחב של מאכלים ומשקאות שיתאימו לכל הטעמים.
  • מוזיקה – בחרו מוזיקה קצבית שתגרום לכולם לרקוד ולשמוח.
  • משחקים – משחקים הם דרך נהדרת להעביר את הזמן וליהנות עם חברים.
  • אווירה – חשוב שהאווירה במסיבה תהיה שמחה וחגיגית.
  • חברים – הכי חשוב שהחתן ייהנה מהזמן עם חבריו הקרובים.

 

סיכום

תכנון מסיבת רווקים יכול להיות כרוך בעלויות גבוהות, אך ישנן דרכים רבות לחסוך בעלויות. חשוב לזכור שהדבר החשוב ביותר במסיבת רווקים הוא שהחתן ייהנה מהזמן עם חבריו הקרובים. עם קצת תכנון ומחשבה, אפשר להפוך את מסיבת הרווקים לאירוע שלא יבייש את עצמו.

מסיבת רווקים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסיבת רווקים

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים