מגן לאייפון 11 – שקוף ומלא בסטייל

קונים אייפון 11 ? חייבים להגן על המסך בצורה טובה ובטוחה, כי למכשיר יקר צריך מגן איכותי שישמור עליו.

אבל כמה חשוב שמגן המסך יהיה מעוצב לא פחות מהמכשיר עצמו, איך תעשו את זה נכון ? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

האם באמת מגן מסך שקוף יכול להיות לו סטייל מיוחד ? מה כבר יכול להיות מעוצב במגן שקוף, הרי מדובר על מגן שבעיקרו חייב לשמור עד כמה שאפשר על העיצוב המקורי של המכשיר.

אייפון

איך נבחר מגן מסך לאייפון 11

יש כמה דברים שכדאי לנו מאוד לקחת בחשבון לפני שאנחנו בוחרים את מגן לאייפון 11 פרו מקס, בזכות הדגשים האלו תצליחו למצוא את המגן הטוב והאיכותי ביותר.

הרכבה פשוטה

בשונה ממדבקת מגן מסך, שבשביל להרכיב אותה נדרשת מיומנות רבה, (אחרי הכל מי מאיתנו לא ניסה פעם להדביק מגן למכשיר ונתקל בבועות אוויר שלא יוצאות, או לכלוך קטן שנמצא על המסך). את המגן ניתן להרכיב בקלות, בשונה ממדבקת המסך.

פשוט מאוד מחברים כמו בלגו את המגן למכשיר, אבל זה לא ככה בכל סוגי המגינים, ישנם מגני מכשיר מתוחכמים יותר, כאלו המצריכים גם שימוש במברג להרכבת המגן.

עד כמה באמת אותם מגנים הדורשים הברגה יותר טובים, זה משהו שנתון במחלוקת רבה, למרות שמגיני הסיליקון של היום מראים יכולות הגנה מרשימים במיוחד.

יכולת הגנה

אייפון 11 הוא ללא ספק מכשיר הנחשב לאחד היקרים מבין מכשירי העל, עלותו עומדת על כ – 5000 ₪ ואין עוד מכשירים המגיעים לסכומים האלו.

לכן יכולת ההגנה היא הדבר הנדרש ביותר, עוד לפני העיצוב או ההרכבה, גם אם ההרכבה היא יותר מסובכת, אנו נעדיף להשקיע מעט יותר זמן בהרכבת המגן מאשר להתפשר על יכולת ההגנה.

בשביל לבחון את יכולת ההגנה נבדוק כמה דברים :

  1. כריות אוויר – בתוך מגיני הסיליקון למכשירי היוקרה אנו נמצא בועות אוויר בפינות, אותן בועות אלו כריות אוויר המגנות על המכשיר מנפילה על הפינה.
  2. כיסוי קדמי – את חלקו של הכיסוי הקדמי, כלומר המסגרת שהמגן יוצר בקדמת המכשיר, יש לה שני תפקידים, האחד הוא לשמור על המגן שלא יפול ויתנתק מהמכשיר, השני הוא לתת הגנה ושמירה של מרק של המסך בעת נפילה, כלומר להוות סוג של הגנה היקפית על המכשיר.
    חשוב לוודא שהכיסוי הקדמי נצמד חזק למכשיר, וגם יוצר מרווח הגנה.

כפתורי צד

בכל מכשיר של אפל אנו נמצא את כפתורי הצד המפורסמים, הלא הם כפתורי הווליום ומתג הכנסה למצב השתקה של המכשיר.

המגן צריך להיות כזה שיאפשר הפעלה נוחה וקלה של כפתורי הצד, לרבות פתח להכנסת כבל טעינה (או אוזניות, למרות שבאייפון 11 האוזניות הן באמצעות חיבור אלחוטי של בלוטוס).

לכן, גם אם מדובר רק על מגן שקוף, העיצוב שלו שכולל את המרכיבים החשובים ושמירה על יכולת הגנה גבוה, זה אחד הדברים החשובים ביותר.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים