מה זה אחסון אתרים ומה השירות כולל?

אחסון אתרים הוא שירות שבו אתם מקבלים שרת שנועד לאחסן את כל המידע שיש לכם באתר. האפשרות לאחסן את המידע באתר עצמו קיימת, אולם כפי שנסביר לכם מיד לא כדאי להסתפק באפשרות הזו לצורך אחסון המידע שיש באתר. האחסון מאפשר לכם להנות ממספר יתרונות, ואם תמצאו ספק שייתן לכם אחסון אתרים איכותי האתר שלכם יהפוך להיות אתר טוב יותר.

 

אחסון אתרים

אחסון אתר הוא שיטה שבה אנחנו לא מחזיקים באתר עצמו אלא בשרת חיצוני. המידע שאותו הגולשים רואים באתר לא באמת נמצא בו, והאתר משמש רק כמתווך של המידע עבור משתמשי הקצה. שרת הוא מעין מחשב רב עוצמה בעל נפח זיכרון גדול מזה של כל מחשב רגיל ועם מעבד עוצמתי מה שמאפשר לו להריץ את תהליכי עיבוד המידע במהירות גבוהה פי כמה מזו של מחשב.

מחשב חזק

 

הקצאת משאבים חכמה

היתרון הראשון שיש באחסון אתרים הוא העבודה החכמה של השרת. באחסון וירטואלי אנחנו משלמים לפי המשאבים שאנחנו צורכים והשרת יודע כיצד להקצות בכל רגע לאתר בדיוק את המשאבים שהוא צריך. בשעות עומס שבהן יש מספר רב של גולשים באתר השרת יקצה לו יותר משאבים, ואילו בזמנים שבהם האתר לא נמצא בעומס פעילות השרת יצמצם את נפח המשאבים.

 

שמירה טובה יותר על המידע באתר

עוד יתרון שיש לאחסון אתרים הוא כמובן מבחינת אבטחת המידע. כל עוד המידע שאתם שומרים נמצא באתר עצמו, הגישה אליו היא דבר יחסית קל. ברגע שמדובר על מידע רגיש אתם עלולים להיות קרבן לתקיפת סייבר שבה המידע שיש לכם באתר יגיע לידיים לא רצויות. מנגד, אחסון של המידע בשרת יבטיח לכם הגנה הרבה יותר טובה עליו מפני תקיפות או זליגות לא רצויות.

הקצאת משאבים חכמה

 

אפשרות לגישה מהירה מכל מקום

אחד הדברים הכי חשובים בעידן שבו אנחנו חיים כיום הוא שתהיה לנו גישה למידע שיש באתר מכל מקום. באופן הזה נוכל לעבוד מהבית, ולא משנה איפה נמצא את עצמנו תמיד נוכל לגשת למידע עצמו ולעבוד עליו. שרת מאפשר לכם להתחבר אליו מכל מקום בו תהיו, דבר שלא קיים אם המידע יהיה באתר. גם אם תצליחו להתחבר לאתר לא תוכלו לעשות את זה באותה מהירות כמו עם שרת.

 

שיפור מהירות הגלישה באתר

הדבר האחרון שעליו נדבר הוא השיפור במהירות הגלישה באתר. למהירות גלישה ישנה חשיבות רבה מכמה סיבות, כאשר המרכזית שבהן היא הנוכחות של הגולשים באתר. אתר שלא מספק לגולשים מהירות גלישה סבירה הוא אתר שהגולשים יעזבו אותו. אחסון אתרים הופך את האתר שלכם לכזה שהגלישה בו מהירה יותר.

 

לסיכום

אחסון אתרים הוא שיטה שבה אנחנו מאחסנים את כל המידע שיש לנו באתר בשרת חיצוני. לאחסון אתרים יש כמה יתרונות ביניהם אבטחת מידע ושיפור מהירות הגלישה.

שיפור מהירות הגלישה באתר

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אחסון אתרים

מידע נוסף בנושא

כך תאחסנו את האתר שלכם בבטחה

כמעט בכל תחומי החיים השונים, אנשים, גופים עסקיים, גופים חברתיים וגם גופים ממשלתיים, העבירו בצורה כזו או אחרת את הפעילות שלהם לאינטרנט, לרוב בדמות אתרי

איך בוחרים סדנה לעובדים?

אם אתם מעסיקים עובדים ובא לכם לפנק אותם מצד אחד, ולתת להם כלים שיסייעו להם בעבודה אצלכם ויביאו לכם תועלת מצד שני, סדנאות לעובדים הן

הכול על אחסון אתרים בקלאודוייז

בחירה נכונה של חברת אחסון אתרים היא כה חשובה, עד שהבחירה הזו תשפיע ותשליך על ההתנהלות העסקית שלכם במידה ניכרת בעתיד. אם תבחרו בחבילת אחסון

שירותי מחשוב לעסק – כל מה שחשוב לדעת

בשנות השבעים והשמונים עסקים רבים התנהלו באמצעות קלסרים שמלאים בניירת, מכונות כתיבה ודפוס והעברת מסרים באמצעות הטלפון בלבד. אולם היום, שנת 2020 והמאה ה-21 בכלל,