קניית מטען למחשב אונליין – אלו הבדיקות שחובה לעשות

מטען נייד מאוד חיוני לנו להפעלה תקינה של המחשב הנייד שלנו.

מטען נייד מאוד חיוני לנו להפעלה תקינה של המחשב הנייד שלנו.

מטען נייד למעשה הוא הגוף אשר שומר על המחשב נייד – נייד.

כדי לתת לו את האפשרות להיות נייד, גם במקום שאין לנו אספקה של חשמל, חשוב להטעין את הסוללה עם המטען החשמלי כך שתסופק מספיק אנרגיה למחשב

והסוללה תהיה מלאה.

 

תפקידו של המטען

למטען מחשב נייד שני תפקידים עיקריים:

  • התפקיד הראשון של מטען למחשב נייד חייב לבצע הפעלה תקינה של המחשב, כאשר אנו מחברים את המחשב לחשמל בעזרת המטען, ונוכל לעבוד על המחשב ללא כל צורך בסוללה שהכרחית לנו במקרה שאנו לא יכולים לחבר את המחשב שלנו לחשמל.
  • התפקיד השני של המטען הוא לבצע הטענה בצורה הטובה ביותר של הסוללה, אשר מאוד חשובה לנו בשביל לבצע הפעלה של המחשב במקומות שאין לו גישה לחשמל.

ישנם שני סוגים של מטענים – מטען מקורי ומטען חליפי. המטען המקורי נמצא תחת פיקוח של החברות אשר מייצרות אותו ומוכרות ואת המחשבים הניידים יחד עם המטענים. מטענים חליפים הם מטענים אוניברסליים שיכולים להתאים למרביתם של דגמי מחשב. ישנם מטענים המתאימים למחשב בעלי צריכה מקסימליים של עד 45 וואט, ויש מטענים שהצריכה המקסימלית שלהם הוא 90 וואט.

 

מה חשוב לבדוק כאשר אנו רוכשים מטען חדש?

כאשר אנחנו רוכשים מטען יש לבדוק שהמחשב מקבל מתח אחר – כאשר אנו קונים את המחשבֿ כדאי לבדוק מה המתח שהמחשב צריך לקבל, ניתן לבדוק זאת גם על גביי מטען הישן של המחשב.

כמו מתח, לזרם יש תפקיד מרכזי מאוד להטענת המחשב והסוללה, חשוב לעשות בדיקה על גביי המטען הישן מה הוא זרם המטען. אשר בודקים את המתח והזרם, בדקו על גבי המטען את ההספק. כל מחשב הינו שונה ובעל כניסה אחרת. כאשר רוכשים מטען חשוב לבדוק שהקונקטור של המחשב מתאים גם לכניסת המחשב הנייד. יש קונקטורים עם מחט, יש ללא, יש עם פיות בצבע צהוב ועוד.

בכל מקרה כאשר רוכשים מטען מחדש למחשב הנייד שלכם, מומלץ להגיע עם המטען הישן כך שתוכלו להתאים את המטען בצורה טובה ונכונה לשימוש המחשב והטענתה יעילה של הבטרייה. כמו כן, מומלץ להביא איתכם את המחשב, בכדי לראות שהמטען מבצע את ההטענה כראוי.

 

לסיכום

כאשר קונים מטען נייד, חשוב לבדוק על גביי המטען הישן את המתח, הזרם והספק של המטען בכדי שהמטען יספק לנו את מה שאנחנו צריכים ויפעל טוב להטענת המחשב והסוללה. כאשר אנו הולכים לחנות, מומלץ לקחת איתנו את המחשב שלנו בכדי לבדוק שהטעינה מתבצעת כראוי והמטען מצליח להטעין כראוי את המחשב.

 

חוט חשמלי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מחשב

מידע נוסף בנושא

מהי חנות אינטרנטית?

אתר מסחר אונליין יכול לשמש למכירת סוגים שונים של מוצרים ושירותים. היתרון הוא שניתן להגיע לקהל יעד רחב ואף לפלח את הקמפיין השיווקי על פי

אילו מחשבים טובים לעבודה אונליין

בשלושים השנים האחרונות העולם ידע שינויים דרמטיים בכל כך הרבה תחומים וזאת תודות לטכנולוגיה שהתפתחה בשנים האחרונות. כך אפשר לראות כי הרכבים הם הרבה יותר