רכישת סוללות לאופניים חשמליים אונליין

אתם צריכים לרכוש סוללות לאופניים חשמליים? הנה כל מה שכדאי שתדעו על רכישת סוללות לאופניים חשמליים אונליין, כך שלא תצטרכו אפילו לצאת מהבית.

 

מתח הסוללה ואמפר לשעה

כשרוכשים סוללות לאופניים חשמליים חשוב לבחון כמה רכיבים טכניים. מתח הסוללה (וולט) מסומן באות וי (V), ואמפר לשעה מסומן באותיות איי אייץ (AH) המכפלה של השניים תיתן את כמות האנרגיה שניתן לאגור בסוללה – וואט שעה. חשוב לוודא שהספק הסוללה תואם להספק המנוע של האופניים, אי התאמה בין השניים יכול לגרום לנזק גם לסוללה וגם למנוע של האופניים.

 

כוח הפריקה

כוח הפריקה מסומן באות סי (C)  עם מספר לצידו לדוגמה: C3. בהתאם לבקר של האופניים ניתן לדעת כמה כוח הוא יכול לשאוב מהסוללה, כמה אמפר. כך למשל אם הסוללה מספקת 20 אמפר שעה וכתוב שכוח הפריקה הוא C3 מכפילים את השניים ומקבלים שהסוללה מסוגלת לפרוק 60 אמפר. לכן, אם הבקר אומר שהמנוע מצריך למשל עשרים אמפר, אז הסוללה תוכל לספק זאת בלי בעיה. אך אם המנוע מצריך 80 אמפר, הסוללה עדיין תתאמץ לספק זאת אך זה יגרום לה להתחמם ויקצר את חיי הסוללה כי היא מנסה לספק כוח שהיא לא מסוגלת לספק.

 

איכות בניית הסוללה

וודאו שהסוללה שאתם קונים בנויה באופן נכון ואיכותי. שהיא בעלת מפזרי זרם העשויים נחושת, ושהתאים מחוברים עם ניקל טהור ולא ציפוי ניקל כדי להגיע להולכה מועילה יותר של זרם והימנעות מהחלדה.

 

מחיר

מחיר הסוללה יכול לנוע מכמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. ככל שהרכיבים גבוהים יותר – יותר וולט, יותר אמפר שעה, יותר כוח פריקה – כך גם המחיר גבוה יותר.

אס. בי אנרג'י היא חברה ישראלית המוכרת סוללות לאופניים חשמליים, לקורקינט חשמלי ולטרקטורונים חשמליים וכל המוצרים הנלווים לכך – מטענים לסוללות, מצברים ועוד מוצרים הקשורים בליתיום. הם עובדים בשיתוף עם סמסונג ופנסוניק המייצרות את תאי הליתיום עצמם. את הסוללות ניתן להזמין באתר. לאחר שווידאתם שבחרת בסוללה שמתאימה לאופניים שלכם גם מבחינת הכיס וגם מבחינת הבקר והמנוע הזמינו את הסוללה בתהליך אשראי פשוט או על ידי חשבון פייפאל. כמו בכל רכישה אונליין, אם יש לכם קופון הנחה גם באתר זה תוכלו להשתמש. רכשתם? מצוין. הסוללה תגיע במשלוח אליכם לבית.

 

לסיכום

כשאתם רוכשים סוללה לאופניים החשמליים שלכם, בחנו היטב את הרכיבים – הוולט, האמפר לשעה וכוח הפריקה. ככל שהרכיבים גבוהים יותר כך גם המחיר. וודאו שיש תיאום בין הכוח שתספק הסוללה לבין היכולת של הבקר למשוך את האמפר מהסוללה אל המנוע, כדי למנוע את חימום הסוללה וקיצור חייה. וודאו שהסוללה בנויה באופן איכותי עם מפזרי זרם עשויים נחושת וניקל טהור מחבר את התאים להעברת הזרם. באתר אס. בי אנרג'י תוכלו לרכוש את הסוללה בעזרת אשראי או חשבון פייפאל.

 

סוללה רקה ומלאה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
תמרור

מידע נוסף בנושא

מהי חנות אינטרנטית?

אתר מסחר אונליין יכול לשמש למכירת סוגים שונים של מוצרים ושירותים. היתרון הוא שניתן להגיע לקהל יעד רחב ואף לפלח את הקמפיין השיווקי על פי

אילו מחשבים טובים לעבודה אונליין

בשלושים השנים האחרונות העולם ידע שינויים דרמטיים בכל כך הרבה תחומים וזאת תודות לטכנולוגיה שהתפתחה בשנים האחרונות. כך אפשר לראות כי הרכבים הם הרבה יותר