שירות אונליין של הוצאת דרכון פורטוגלי

הוצאת דרכון פורטוגלי

כפי שהרבה יודעים, רבים מיוצאי מדינות צפון אפריקה ואירופה, הם נצר למשפחה שהייתה חלק מגירוש ספרד ופורטוגל. בעקבות זאת, חלק גדול מהם זכאי לאזרחות פורטוגלית (החל משנת אלפיים וחמש עשרה).

על מנת לברר את הכדאיות של פתיחה בהליך כזה, ניתן להיעזר בשירותי אונליין שונים שיסייעו להבין האם הלקוח שמזין את פרטיו יכול, בסיכויים גבוהים, להיות זכאי לאזרחות פורטוגלית או לא.

 

מאגר השמות

הקהילה היהודית בפורטוגל (בליסבון ובפורטו) הן האחריות (בשלב הראשון), להיות מסננות הזכאות מטעם פורטוגל. המשמעות היא שבאמצעות יצירת קשר עמן, הן יכולות להתחיל בשלבי האישור של אותנטיות הפורטוגליות.

אחד מן האמצעים המשמעותיים של הקהילות הוא אילנות יוחסין ושמות משפחה. ישנו מאגר שמות משפחה מאוד גדול שזמין אונליין, לפיו ניתן לראות האם במשפחה ישנם שורשים בעלי שמות המשפחה המתאימים – במידה וכן, הדבר מהווה אינדיקציה משמעותית שהפוטנציאל גבוה.

 

יצירת קשר עם עורך דין מומחה

יצירת קשר עם עורך דין שמומחה ובקיא בכל הליכי האזרחות הפורטוגלית (על כל הניואנסים והדקויות שהיא כוללת), על אף שאיננה הכרחית, מקלה מאוד על ההתמודדות עם ההליכים הבירוקרטיים או הקושי עם מסמכים בשפה הפורטוגזית.

לרוב מי שאיננו בקיא בהליכים מבזבז זמן יקר ערך בהתמודדות עם הבירוקרטיה, מה שלרוב גורר עלויות רבות של אגרות ושליחות נוספות שלא היו קורות במידה והיו נועצים בעורך דין בזמן.

ההיעזרות בעורך הדין יכולה להיות אונליין ומהר מאוד יכול לייעץ עורך הדין האם בנסיבות העניין, העובדות מתאימות להוצאה של אזרחות פורטוגלית. למשל ניתן להיעזר במשרד של ישראל מזרחי – הוצאת דרכון פורטוגלי.

 

אילן יוחסין

פעמים רבות, ניתן להיעזר בשירותיהן של חברות שעוסקות ביצירת אילנות יוחסין בתשלום אונליין. יצירת אילן היוחסין היא הכרחית לשם הוכחת האזרחות הפורטוגלית (יש להוכיח את הקשר לנושא שם המשפחה שמופיע במאגר שמות המשפחה).

המצאתו של אילן היוחסין על ידי החברות הללו, בצירוף שאר המסמכים הדרושים, יכול להוביל לגיבוש חוות דעת עקרונית האם ניתן להוציא אזרחות פורטוגלית או לא. את כל התהליך הזה ניתן לעשות אונליין באופן יחסית פשוט.

 

מקרים חריגים

ישנם מקרים חריגים יותר, בהם לא ניתן להבין בפשטות, לאחר שיטוט ומחקר קצת אונליין האם ישנה אפשרות להוצאת הדרכון הפורטוגלי המיוחל או לא. אחד המקרים הללו הוא הוצאת דרכון פורטוגלי ליוצאי עיראק.

במקרים מורכבים יותר יש להיעזר במשרד עורכי דין מומחה. מלבד היכרות מעמיקה עם כל האפשרויות העומדות בפניו של הלקוח, לרוב משרדי עורכי דין טובים שמתמחים בהוצאת דרכון פורטוגלי משתפים פעולה עם עורכי דין מקומיים.

באמצעות ההימצאות בקרבת שני המאגרים הללו, ניתן להתניע את התהליך תוך חישוב סיכונים. הוודאות נמוכה יותר, אולם, כאשר שוכרים את בעלי המקצוע הנכונים הוכחה מסוג זה היא אפשרית לחלוטין.

 

דרכונים אירופאיים וחותמת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שירותי אונליין רבים

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים