מה צפוי להתחדש בעולם קידום האתרים בשנת 2023?

בכל שנה מקדמי האתרים מחכים לבשורות של גוגל כדי להבין מה הם צריכים לשפר ולעדכן בעבודה שלהם במטרה לקבל דירוג טוב יותר. במאמר הבא, אספנו את  החידושים החשובים ביותר של גוגל לשנת 2023, אלו שיהפכו את קידום האתר שלכם מטוב למעולה.

 

לעדכן כל הזמן

תחום ה-SEO הוא אחד התחומים שכל הזמן מתעדכנים. מה שיהיה נכון בשנת 2021 כבר לא תקף לשנת 2022 ובטח לא ל-2023. לכן, חשוב מאוד שתדאגו לעקוב אחרי השינויים, להבין את המשמעויות שלהם וגם להוציא את השיוניים לפועל כדי שלא תשארו מאחור. בעזרת ווטרו דיגיטל אספנו לכם את כל מה שצריך לדעת כדי שהאתר שלכם יוביל בעמודי החיפוש במילות המפתח הרלוונטיות.

SEO

ביקורות – התמקדות בחוויה

תיעוד הביקורות החדש של גוגל נשען את מודל E-E-A-T התחיל בעצם ממודל E-A-T אותו אנחנו מכירים מדצבר 2022. לטובת מי שלא מכיר, מודל E-A-T בעצם מסמל E=expertise מומחיות, A=authorities סמכותיות ו-T=trustworthiness מהימנות. לאלו התווסף פה גם E נוסף המייצג Experience, כלומר החוויה.

גוגל לאחרונה בעצם סורק את הביקורות הניתנות ונותן דגש מיוחד על מילים כמו מנסיוני, מהחוויה שלי או כל ממילה או צמד מילים אחר המסמל חוויה כלשהי. ככל שבית העסק שלכם יקבל יותר ביקורות ככה גוגל יתן לבית העסק הזה יותר ערך והוא יוצג גבוה יותר בדירוג.

 

כוונת משתמש

אז כולנו כבר יודעים שגוגל לגמרי בעד המשתמשים שלה. טוב בכל זאת הם הלקוחות שלה ולכן חשוב לגוגל לתת להם את החוויה הטובה ביותר. כוונת משתמש זאת בעצם הדרך החדשה של גוגל להבין מה המשתמש מחפש, לא רק ברמת מילות מפתח בצורה "שטוחה" יחסית, אלא גם לאתר איפה הוא נמצא במשפך השיווקי ולהתאים לו את התוכן.

מה הכוונה? נגיד אתם מעוניינים לעשות ניתוח אף. בתור התחלה אתם ככל הנראה תרצו להבין מה כוללת הפרוצדורה הרפואית הזאת ברמה הבריאותית – מה הסיכונים והאם יש, כמה זמן החלמה יש להתהליך הזה וכמו כן, מה העלויות בכלל? בשלה השני ככל הנראה תחפשו אחרי ביקורות מאנשים שעברו את הפרוצדורה הזאת ובשלב אחרון תחפשו ככל הנראה מנתח מוכר ואמין שתוכלו לסומך עליו.

היום גוגל יודע לפלח את תוצאות החיפוש לפי הכוונה שלכם באמצעות מילות עזר אשר מתווספות למילות המפתח והן בעצם עוזרות לגוגל להבין מה המשתמתש מעוניין לקבל בתוצאות החיפוש בעצם.

 

סיכום

אז על מה דיברנו? המאמר עסק בחידושים שגוגל הכניס לתחום ה-SEO לשנת 2023. כמו שאתם בטח יודעים כל עדכון שגוגל מוציא משפיע באופן ישיר על תחום ה-SEO, כתיבת התכנים ואפילו על גאנט התוכן לזמן הקרוב. לכן, חשוב כל המזן להתעדכן בעדכונים ולעקוב אחריהם. במאמר עסקנו בשני חידושים חשובים לשנת 2023: כוונת משתמש וE-E-A-T.

SEO

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
SEO

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה

מה ההבדל בין קידום לניהול אתרים?

ההבדל בין קידום לניהול אתרים הוא, שמקדם האתר מעוניין ביצירת תנועה רבה לתוך האתר, ואילו מנהל האתר אחראי על כל מה שקורה באתר, לאחר שהגולשים