מדריך קידום אתרים בגוגל

מעוניינים להוביל את האתר שלכם לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש גוגל? המומחים של חברת אקטיב גולדה מתמחה בקידום ושיווק אתרים מציגים מדריך מקוצר לקידום אתרים מקצועי.

קידום אתרים בגוגל – המדריך

קידום אתרים מיטבי מתבצע בראש ובראשונה רק לאחר ביצוע אפיון מדויק של האתר, וזאת בכדי לחסוך בהוצאות עתידות הקשורות בפיתוח ועדכון של האתר, בהתאם לתנאים של גוגל. למעשה, גוגל היא זאת שקובעת באופן תדיר כיצד ניתן לקדם אתרים, ולכן התעדכנות מראש בכל הנהלים ובנייה מדויקת של אתר תאפשר להתחיל ולקדם את האתר באופן מיטבי, תוך שימת דגש על בדיקת תהליך הקידום, באופן סדיר. קידום אתרים ניתן לבצע בשני דרכים עיקריות: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. על קצה המזלג נעניק לכם כעת אפשרות להכיר כל אחת מהשיטות, וזאת בכדי שתוכלו לדעת מראש לקראת מה אתם הולכים בכדי להגיע בסופו של דבר לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש.

קידום אתרים אורגני (טבעי)

קידום אתרים אורגני הינו תהליך קידום ארוך אך זול משמעותית מאשר קידום אתרים ממומן. המושג קידום אתרים אורגני מתייחס לשורה של פעולות אשר נועדו להוביל לכך כי האתר יגיע לראש תוצאות החיפוש. הפעולות של קידום אתרים אורגני כוללות בין היתר:

  • אופטימיזציה – גוגל נוטה להוריד בדירוג אתרים אשר אינם מותאמים באופן מלא למובייל ולמחשב, וזאת לאור העובדה כי רוב הגולשים בגוגל משתמשים במכשיר הנייד אשר הפך למחשב לכל דבר. משום כך, יש לוודא כי האתר מותאם באופן מלא, כולל אפשרויות גישה נוחות.
  • תוכן מקורי – הגולש אשר נכנס לאתר מעוניין לקרוא ולקבל מידע אינפורמטיבי הרלוונטי לתחום העיסוק של האתר, ולכן דרך אורגנית לקידום האתר הינה העלאת תכנים מקוריים ואיכותיים אשר ימשכו את הקורא לשהות כמה שיותר זמן באתר. ככל שגולש נותר יותר זמן, כך הדירוג עולה, ולכן העלאת התכנים חייבת להתבצע בהתאם לחקר מילות מפתח.
  • חקר מילות מפתח – חקר מילות מפתח הינו נדבך בלתי נפרד מקידום אתרים אורגני. מילות/ביטויי מפתח הם למעשה ביטויים אותם מקלידים הגולשים בעת כניסתם לגוגל, והם מכונים בעגה המקצועית "אנקור". ככל שהאנקורים יהיו מדויקים יותר, כך ניתן יהיה להטמין את האנקורים בתוך התוכן באתר ובכך לאפשר דיוק מקסימאלי מבחינת הגולש, לשירות/מוצר אותו הוא מבקש. במקרה שלנו – האתר הספציפי אותו אנו מקדמים בתהליך של קידום אתרים אורגני.

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הינו קידום יקר אך אפקטיבי. מדובר בקידום המתבצע באמצעות תשלום לגוגל, ומטרתו היא לרוב יצירת חשיפה לאתר חדש או בכדי להגיע לתוצאות הראשונות המסומנות בכוכב. מדובר באפשרות מצוינת בעבור בעלי עסקים אשר יוצאים בקמפיין הנועד לפנות לקהל יעד רחב, כאשר התשלום בעבור קידום אתרים אורגני מתבסס על פר הקלקה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
קידום אתרים בגוגל ראשית

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה