קידום אורגני לאתרים פיננסיים – נקודות חשובות

זה לא סוד ש- SEO מסובך עבור אתרים בתעשייה הפיננסית. לחלק מהחברות הגדולות והמותגים המוכרים עדיין קשה לפענח את זה. אבל לפני שאתה מחליט לוותר, הנה כמה נקודות חשובות על קידום אורגני עבור אתרים פיננסים שכדאי לשים לב אליהם שאולי יעזרו לך להצליח.

הדבר העיקרי הוא שמשווק צריך להתמקד בתכנים באיכות פרימיום שמוסיפים ערך לקהל – זאת נקודה כל כך חשובה עד כדי כך שגוגל מעסיקה קבוצה בינלאומית של מעריכי תוכן כדי להבטיח שמנוע החיפוש שלה ידרג את ההכי טובים כהי טובים. מדרגי איכות התוכן האלה בודקים את הדירוג של מילות מפתח בעלות ערך רב כדי להבטיח שהאלגוריתם מבצע את העבודה שלו. המעריכים של גוגל פועלים לפי מערך הנחיות ופועלים כשומרי סף לדירוג גבוה.

מהן ההנחיות לדירוג איכות החיפוש?

ההנחיות לדירוג איכות החיפוש, מהוות מעין מפת דרכים, ונקבעו כדי לסייע למעריכים לדרג את איכות הדפים המופיעים בדף תוצאות. לדוגמה, חיפוש אחר השקעות פרישה הטובות ביותר אמור לחשוף את התוכן המסייע ביותר הקשור לביטוי חיפוש זה.

המעריכים מדרגים בו זמנית עמודים על פי ההנחיות של גוגל וקובעים עד כמה האלגוריתם של גוגל מסנן אוטומטית תוכן באיכות נמוכה. גוגל פירטה את הגורמים החשובים ביותר שנלקחו בחשבון בעת ​​הערכת דף הכוללים: מטרת עמוד, איכות התוכן העיקרי וכמות התוכן. גורם הדירוג האיכותי החשוב ביותר הוא EAT – או מומחיות, סמכותיות ואמינות.

 

קביעת מטרה ברורה ומסר ברור

בעת יצירת תוכן, התמקדו במענה טוב על שאלה אחת במקום 10 שאלות בצורה גרועה. אם כתובת האתר של העמוד שלך כוללת את המונח "אופציות השקעה חדשות לשנת 2020", תתנו את התשובה לשאילתה הזו בצורה ברורה באותו דף ואל תשאירו את הקוראים שלכם לנחש. תכנסו לנעלי הקוראים שלך ותנסו להבין את התהיות או השאלות שעלולות להיות להם בעת קריאת העמוד שלכם. כדאי לערוך מחקר שיווקי כדי להבין את עמדת הקוראים שלכם ואת נקודות הכאב שלהם.

כדאי להביא גם תוכן מקצועי שהוא לא בהכרח להציג ללקוחות תכניות פיננסיות מהחברה שלך, אלא גם תכנים פיננסיים שונים, כמו מדריכים להשקעות עצמאיות, פרויקטים שונים כמו אתר הר הכסף וכו'. כל אלו יציבו את האתר שלך כאתר מקצועי המתמחה בנושאים פיננסיים ולא רק כאתר מכירתי.

 

ציטוט מידע אמין

גוגל אינה דורשת שהחברה שלכם תהיה המקור לכל אמירה פיננסית, אך הם כן רוצים לדעת שאתה משתמש במידע אמין כדי לבנות ולתמוך בטענות שלך. האם שוק המניות פונה להתרסקות? באילו מקורות מהימנים אתה משתמש בכדי להעלות טענה זו? לאן הקורא שלך יכול ללכת לקרוא מידע זה בעצמם? אל תהסס כשאתה מוצא מקורות איכותיים, ותהיה שקוף לגבי המקורות שלך.

 

ספקו לקוראים אפשרות למקור עזרה נוסף

מידע פיננסי יכול להיות מורכב, וקבלת החלטות פיננסיות היא אישית ביותר. רוב האנשים לא יפעלו בלי לדון תחילה באפשרויות שלהם עם מישהו. למי הקורא שלך יכול לפנות בחברה שלך לאחר שקרא את הדף? באיזו מהירות הם יקבלו תשובות לשאלותיהם? האם יש מישהו שהם יכולים לדבר איתו עכשיו על הדאגות שלהם? הציגו מידע של פרטי קשר רלוונטיים בצורה ברורה בדף כדי שהקוראים שלך יוכלו להפוך ללקוחות בקלות

 

חיזוק המוניטין המקוון

כשאתה פועל כדי להעלות את הדירוגים שלך, עליך להתמקד גם בביקורות ובמשובים. אנשים המחפשים שירותים פיננסיים וחשבונאיים שונים בקרבתם יבחרו לרוב רישומי עסקים עם דירוגים וסקירות גבוהים יותר. כך שגם אם האתר שלך מדורג בראש כל שאילתת חיפוש רלוונטית ומקומית, דירוגים וסקירות גרועים תמיד יבריחו את הלקוחות הפוטנציאליים שלך. לכן, עודדו את הלקוחות הקיימים שלכם להשאיר את המשוב שלהם ולהוסיף ביקורות עבור חברת הכספים שלכם על רשימות אלה.

נכסים פיננסים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
נכסים פיננסים ראשית

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה