קידום אתרים לחנויות רהיטים – כך תעשו זאת נכון

איך מקדמים אתר לחנויות רהיטים שמתאימים לצרכים של עסק רהיטים שרוצה למצוא לקוחות פוטנציאליים ברשת?

במאמר הזה נדבר על 4 דברים מרכזיים שאתם צריכים לעשות כשאתם מקדמים את חנות האינטרנט שלכם באינטרנט – לבדוק את התחרות שלכם באינטרנט (חנויות רהיטים שמשווקים ברשת), אילו מילות מפתח הלקוחות שלכם יקלידו במנוע החיפוש ואיך קישורים יקדמו את האתר שלכם.

 

לבדוק את התחרות

ראשית לפני שאתם מתחילים לעשות אופטימיזציה לאתר שלכם בשביל לקדם אותו מול התחרות, יש לראות מול מי המתחרים, מה הם עושים טוב והיכן אתם יכולים להוביל ולנצל את היתרון התחרותי שלהם.

תתחילו בלחפש אתרים של חנויות רהיטים, כמו אוליווד רהיטים, תראו איך האתר שלהם נראה, האם אתם יכולים ליצור אתר שנראה טוב יותר ומושך יותר עבור משתמשים.

ניתן להשתמש באמצעות אפליקציות כמו SimilarWeb  בשביל לראות את כמות המשתמשים שנכנסים לאתר ומהיכן הם מגיעים (קידום ממומן, קידום אורגני, רשתות חברתיות).

 

מחקר מילות מפתח לטירגוט לקוחות פוטנציאליים

כמובן שאחד האלמנטים החשובים ביותר בקידום אורגני הוא מילות מפתח שאנחנו מניחים שאתם כבר מכירים. ישנם המון דרכים לעשות מחקר מילות מפתח דרך פלטפורמות שונות, חלקן חינמיות וחלקן עולות כסף. Keyword surfer למשל זה extension של chrome באמצעותו ניתן לבחון מילות מפתח שונים ולראות מידע על כמות חיפושים וכמות כניסות שמילת המפתח מביאה לכל אתר שמופיע בתוצאות החיפוש.

ניתן להשתמש בגוגל אדס ולהכניס כל מני מילות מפתח בהקשר של רהיטים והנעה לפעולה לרכישת רהיטים ולראות אילו מילות מפתח פופולריות יותר ואילו פחות, אילו מניבות יותר לחיצות ואילו תחרותיות מדי עבורכם ואולי כדי לכם להימנע מהם. לאחר מחקר מילות המפתח שלכם יש להכניס אותם לתוכן האתר באופן הדרגתי ומגמתי תוך כדי ביצוע מחקרי מילות מפתח לאורך זמן.

 

קישורים מאתרי רהיטים רלוונטיים

מילות מפתח וקישורים לאתר שלכם הם האלמנטים החשובים ביותר בקידום אתרים אורגני. בשביל שהקישוריות תהיה אפקטיבית כשזה מגיע לחנות רהיטים כדי לכם לעמודים ברשתות החברתיות שמתעסקים ברהיטים, מכירת רהיטים, עיצוב בית ועוד. בלוגים ברחבי האינטרנט ואתרים שמדברים על נושא הרהיטים ופודקאסטים גם יעזרו לכם.

כשאתרים פופולריים ורלוונטיים לתחום שלכם מקשרים בחזרה אל האתר שלכם מביאים לכך שהאתר שלכם יופיע במקומות יותר גבוהים במנוע החיפוש.

קידום אתרים הוא תחום שלא ניתן לכסות במאמר אבל אלו לפחות הדברים שאתם באמת חייבים לעשות והתמקדות רק באם תביא לכם בסופו של דבר תוצאות ותנועת משתמשים גדולה יותר.

אם אתם מעוניינים להמשיך לקדם את האתר שלכם וללמוד עוד ישנם מדריכים רבים על קידום אתרים חינמיים לחלוטין שידברו איתכם על נושאים שונים כגון אופטימיזציה של האתר עצמו, היררכיה מבנית וסמנטיקה של HTML ועוד. בכל אופן זאת התחלה טובה, מקווים שמצאתם כאן מידע רלוונטי שיעזור לכם בהמשך.

 

שידה עם דלתות לבנות - תמונה להמחשה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
בחור רוכש מאתר חנות אינטרנט - אילוסטרציה

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה