איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק שלהם. עובדה זו הובילה אותנו לכתוב סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם את הדרכים הטובות ביותר להגדיל את החשיפה ברשתות החברתיות.

הפעם, נציג בפניכם את השלבים שיאפשרו להגדיל את החשיפה באינסטגרם. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת למרות המגבלות הקיימות.

 

קודם כל עליכם להכיר באלגוריתם הבסיסי של אינסטגרם

בשלב הראשון עליכם להכיר מקרוב את האלגוריתם הקיים של אינסטגרם. כאמור, מדובר בעניין מאתגר. שכן, כל שינוי שמתבצע על ידי מתכנתי האפליקציה משפיע באופן ישיר על החשיפה. הטיפ שיקל עליכם בהקשר זה נוגע לשימוש תמידי בפיצ'רים המובנים באינסטגרם.

אם תראו למשל שיש פיצ'רים חדשים – עליכם להשתמש בהם ככל הניתן. שכן, אינסטגרם תרצה לקדם אותם על פני דברים אחרים. יישום טיפ חיוני זה צפוי להוביל בסופו של דבר להגדלת החשיפה של הפוסט שתפרסמו.

אינסטגרם

תשיגו עוקבים חדשים

אחד המשפטים הנפוצים ביותר שנשמעים על ידי משתמשי האפליקציה הוא "תשימו לי עוקב". שכן, מי שמבין עניין יודע שהחשיפה שלו תעלה ככל שיהיו לו יותר עוקבים באינסטגרם. ההמלצה שלנו היא לא לרדוף אחר חברים, גולשים או קרובי משפחה שיוסיפו לכם עוקב.

פשוט תרכשו עוקבים לאינסטגרם דרך אתרי אינטרנט שמאפשרים זאת. מדובר בהליך פשוט למדי שיאפשר לכם להגדיל את החשיפה במינימום זמן ומאמץ.

 

תגרמו לעוקבים שלכם להגיב

אי אפשר לכתוב מדריך שמציג את הגדלת החשיפה באינסטגרם מבלי לציין כמה מילים על הנעה לפעולה. מדובר בהליך שיאפשר לכם לייצר עוקבים. ההמלצה היא להציע לעוקבים שלכם להגיב לפוסט ולכתוב את דעתם בנוגע לשאלה שהעליתם.

כאשר המטרה בסופו של דבר לייצר מעורבות של המשתמשים. מי שיש להם רמת מעורבות גבוהה, זוכים לחשיפה מוגדלת באינסטגרם. הנה כמה הצעות להנעה לפעולה שתוכלו ליישם בעת העלאת פוסט:

  • תעלו פוסט על יום כיף בצפון ותשאלו את הגולשים שלכם איפה הם נפשו לאחרונה
  • תעלו פוסט עם מתכון מיוחד ותשאלו את הגולשים אם הם הכינו אותו ומה דעתם
  • תעלו פוסט על חברות ותבקשו מהגולשים לתייג את החבר\ה הכי טוב\ה שלהם

תגרמו לעוקבים שלכם להגיב

תעלו סרטוני וידאו

העלאת סרטוני וידאו מובילה לא פעם למספר רב של תגובות. מומחים בתחום ציינו בפנינו שאינסטגרם משקיעה לא מעט ברילס. שכן, מדובר בפיצ'ר שהפך להיות המרכז של האפליקציה. ההמלצה שלנו היא להעלות כמה שיותר רילסים ולשים לב שאתם משתמשים גם בתבניות עריכה ובסאונד פופולארי. שכן, כל אלה יגדילו את החשיפה שלכם באינסטגרם.

 

לסיום

הגדלת החשיפה באינסטגרם מצריכה היכרות עם טיפים של מקצוענים. עכשיו אתם מכירים בטיפים אלו מקרוב, כך שנותר לכם רק ליישם אותם ולראות את התוצאות. נאחל בהזדמנות זו שתגיעו אליהן תוך זמן קצר.

אינסטגרם

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אינסטגרם

מידע נוסף בנושא