לא האמנתי בקניית עוקבים לאינסטגרם עד שקראתי את זה

עסקים ואנשים רבים חושבים: איך זה שלאושיית אינסטגרם מסוימת יש כל כך הרבה עוקבים ולהם כל כך מעט.

מה מבדיל ביניהם ומה יעשו כדי שגם להם יהיו אלפי עוקבים? המאמר יפרט מה ניתן לעשות.

 

מה ההבדל ביני לבין אושיית אינסטגרם?

אושיית אינסטגרם הוא למעשה אדם שהפך לאישיות באינסטגרם והציבור אותו הוא סוחף אחריו מגיע ליותר ממאה אלף עוקבים ולעיתים אף למיליון. איך הוא עושה זאת? – כדי להפוך לאושיית אינסטגרם או משפיען רשת צריך להיות נחוש, בעל התמדה ולעבוד קשה. בכל יום ולעיתים אף כמה פעמים ביום האנשים הללו מעלים סטורי, בין אם זהו סרטון או שידור חי ובין אם אלו תמונות עם כיתוב מגניב. הם מתחזקים את האינסטגרם שלהם באופן אינטנסיבי עם הרבה הומור ועניין. הם אינם מנסים לביים ומעלים את הדברים האמיתיים שקורים להם בכל מיני סיטואציות. הם גם הופכים לדמויות חיקוי בעיקר עבור בני נוער בשל ההשפעה החזקה שלהם. אנשים מאמינים להם ומקבלים את דבריהם כתורה מסיני. הם עושים זאת ביצירתיות ובעקביות ולכן היקף העוקבים גדל אצלם בכל יום. אבל גם העבודה הזו אינה נעשית בזמן קצר ולוקח זמן עד שהם מגיעים למספר גדול של עוקבים. אז איך להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם מהר?

 

כיצד תשיגו במהירות עוקבים באינסטגרם?

הדרך להשיג עוקבים רבים במהירות היא באמצעות קניית עוקבים לאינסטגרם. זה אולי נשמע הזוי ולא ריאלי אך זה עובד. כשאנחנו למשל רוצים לשפץ את הבית אנחנו יכולים לעשות זאת לבד אך זה ייקח זמן רב, מצד שני אם נשלם למשפץ מקצועי הוא יעשה זאת יותר מהר ויותר מקצועי. כך גם הגדלת העוקבים באינסטגרם. אפשר לעבוד מאוד קשה ולאט לאט לבנות אמון עם הקהל וכך לצבור עוקבים או לשלם למישהו מקצועי, לרכוש עוקבים ולעשות זאת במהירות. אם אתם עסק שרוצה לקדם את עצמו ולהיחשף לציבור זו הדרך הטובה ביותר עבורכם. העוקבים שתרכשו יגדילו את כמות העוקבים הטבעית ובמהירות תצברו אלפי עוקבים ואלפי לייקים. כשאנשים יראו שלעסק שלכם הרבה עוקבים הם יצטרפו כדי לא להיות יוצאי דופן או לא להרגיש שאינם רלוונטיים.

 

מה שלא יודעים לא מזיק

השאלות העולות בדרך כלל אצל רוכשי העוקבים הן: האם אנשים ידעו שקנינו עוקבים? האם זה יכול להזיק לעסק? – התשובה לשתי השאלות היא לא. העוקבים שחברה מקצועית מספקת הם איכותיים ואמיתיים. הם לא יסירו את העוקב שלהם ולא יעשו משהו שיכול להזיק לכם או לעסק. גם המיתוג של העסק לא ייפגע אלא רק יעלה את ערכו. ניתן גם לרכוש חבילת לייקים וחבילת תגובות ולהתאים אותה באופן אישי הן לאופי העמוד והן לתקציב. ייתכן וגם אושיות האינסטגרם רוכשים עוקבים ותראו לאן הם הגיעו.

 

סמל של רשת פופולרית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אפליקציה נבחרת

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק