כיצד מתכננים פרסום ממומן באינסטגרם? תובנות של חברה מומחית

פרסום ממומן באינסטגרם וצליחה בו הינה אומנות בפני עצמה. בכדי לצלוח במשימה מאתגרת זו, דרושה הבנה מקיפה של עולם הרשתות החברתיות המודרני (ואינסטגרם בפרט), ושל טירגוט ופרסום ממומן בו. במאמר זה נשתף תובנות של חברה מומחית בתחום, בכדי לעזור לכם לצלוח במשימה זו.

 

מבוא לאינסטגרם

אינטסגרם הינה רשת חברתית מהגדולות הקיימות כיום בתחום. פלטפורמה נהדרת זו מאפשרת שיתוף תוכן אישי ומקצועי, ואף מציעה את האופציה לקדם עסקים באסטרטגיה שיווקית שמתמקדת אך ורק בשימוש בה. אחת הדרכים האופטימליות והפרודוקטיביות לקידום עסק, מוצר או מתן שירותים, היא בעזרת פרסום ממומן באינסטגרם לעסקים.

פרסום באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם הינו כלי להגדלת חשיפה לתכנים ולפרסומים על בסיס תוכנית של תשלום עבור חשיפה. META, החברה שאינסטגרם בבעלותה, מציעה את היכולת להגדיל את החשיפה של כלל התכנים שתפרסמו בפלטפורמה (למעט קוים מנחים המתנגדים עם תנאי השימוש שלהם – עישון, עירום וכד'). פרסום ממומן זה מאפשר פוטנציאל חשיפה עצום שאין שני לו בעולם השיווק הדיגיטלי העסקי.

 

כיצד מתכננים פרסום ממומן באינסטגרם

בעת תכנון פרסום ממומן באינסטגרם, נדרשת הבנה של הפלטפורמה ושל הכלים הפרסומיים הממומנים שהיא מציעה. אינסטגרם מאפשרת תשלום לפי יום – כמה שמשלמים יותר מקבלים יותר חשיפה. ניתן לבצע פרסום ממומן לכלל התכנים שמעלים לפטלפורמה – פוסטים, תמונות, סרטונים, רילים וכד'. להלן שלושה שלבי תכנון לפרסום ממומן באינסטגרם:

 

 

טירגוט קהל היעד

בכדי לבצע פרסום ממומן איכותי באינסטגרם, נשאף ראשית לבצע טירגוט מכוון לקהל היעד אליו נשאף לפרסם. קהל היעד צריך לעסוק בתחומי העניין הנוגעים במוצר, בשירות או בתוכן אותו אנו רוצים לשווק. את הטירגוט הזה נעשה לפי פילוח דמוגרפי הכולל מיקום גיאוגרפי, גיל, תחומי עניין וכד'. טירגוט נכון הינו קריטי לצליחת ביצוע של פרסום ממומן איכותי ותשואתי בפלטפורמט האינסטגרם.

פרסום באינסטגרם

יצירת תוכן איכותי

בכדי שהפרסום הממומן באינטסגרם יצלח, נשאף ליצור תוכן ענייני, מאיר פנים, אטרקטיבי ומעודד קריאה נוספת. בסופו של יום, התחרות בעולם הפרסום המומן באינסטגרם נרחבת – בכדי לבלוט מעל שאר התחרות, תידרש מאיתנו יצירת תוכן לא פחות ממושלמת. קופירייטינג איכותי, טיפוגריה רלוונטית, צבעים בולטים, עריכה מסקרנת וכו' יובילו לצליחת הפרסום הממומן באינסטגרם.

 

למידה מטעויות\הצלחות

כמו בכל תחום בחיים, למידה מהעשייה הקודמת שלנו תהווה כלי פרודוקטיבי ואף אופטימלי גם בתחום הפרסום הממומן באינסטגרם. מומלץ לתכנן ולהריץ מספר קמפיינים ממומנים בשלב הראשוני, לסקור את הנתונים של הצלחתם\כשלונם ולבסוף להתאים בקמפיין הבא שניצור את הפרמטרטים לפי נתונים אלו.

 

לסיכום

במאמר זה הצגנו כיצד מתכננים פרסום ממומן באינסטגרם. יישום של שלושת השלבים הללו יוביל לפרסום ממומן איכותי, תכוף ופרודוקטיבי. מאמר זה נכתב בשיתוף golos-best – ולפי ביסוס התובנות של חברה מוממחית זו.

פרסום באינסטגרם

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פרסום באינסטגרם

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק