האם מותר לקדם רשלנות רפואית בפייסבוק

כל עסק קטן, חברה גדולה מחפשים להיות במדיה החברתית, ובמיוחד בפייסבוק. בנוסף לכך אנשים רבים מעוניינים לקדם אג'נדות ודעות שונות ברשתות החברתיות כדי ליצור השפעה על קהל המשתמשים. לפלטפורמת הפייסבוק כלים רבים שעסקים קטנים כמו מכולות וחנויות קטנות או עסקים גדולים כמו משרדי עורכי דין בהתמחויות שונות או חברות שונות, או אפילו גופי מחאה קטנים יכולים וצריכים להשתמש בהם.

כיום, קיום דף פייסבוק עוזר לתת לגיטימציה לעסקים / אג'נדות רבות בעיני הלקוחות, דרך אחרת להסתכל על זה היא עסק ללא פרופיל בפייסבוק עשויה להיראות מיושנת במקרה הטוב או לא אמינה במקרה הרע. עם כל כך הרבה דרכים לקדם את העסק בפייסבוק, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל.

 

איך ניתן לקדם עסק / אג'נדה בפייסבוק?

  1. יצירת דף עסקי – מאפשר לעסקים להיות סולידיים ומקצועיים, באופן דומה לפרופילים האישיים בפייסבוק, ניתן לסמן "לייק" לדף העסקי ובכך לצבור קהל שיישאר מעודכן בנוגע לעסק וישמש כפוטנציאל לקוחות. כדאי להוסיף כמה שיותר מידע על העסק להגדלת העוקבים.
  2. פרסום באופן קבוע – אמנם חשוב לפרסם באופן קבוע, אך חשוב לא פחות לפרסם תוכן איכותי. יתכן שפרסום פוסטים המשתפים מידע ותמונות מאחורי הקלעים של העובדים ומראים את המוצרים והשירותים יגדילו גם הם את הסיכוי לחשיפה גדולה יותר. זה מראה על המסירות שלך לשקיפות ולאיכות.
  3. קידום הדף – שליחת הזמנות דרך הפייסבוק ללקוחות הנוכחיים, שיתוף קישור דף הפייסבוק באמצעות חתימת הדוא"ל וכרטיסי הביקור. ניתן לשלב אפשרויות קידום מיוחדות בדף הפייסבוק שימשכו את קהל המשתמשים להיכנס לדף ולשתף אותו.
  4. להעסיק את העוקבים – האלגוריתם החדש של פייסבוק מעדיף פוסטים ודפים שיוצרים מעורבות. לפני פרסום משהו בפייסבוק, כדאי לשאול אם זה יצור שיחה. חשוב גם לזכור שפייסבוק היא פלטפורמה של מדיה חברתית, ולכן מומלץ להיות חברתיים.

המפתח למעורבות הוא פרסום תוכן איכותי. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חשוב להיות ידידותי ומשוחח. מומלץ לעדכן בזמן ולהגיב לתגובות והודעות פרטיות באופן מידי.

  1. מינוף חברים של מעריצים – סביר להניח שאנשים ינסו משהו אם חבריהם כבר משתמשים בזה. המדיה החברתית היא 'מפה לאוזן' החדשה. נרצה שאנשים יוכלו לתייג את העסק שלנו כשהם מדברים עלינו הלקוחות הם התומכים הטובים ביותר.

 

בעל עסק ומגנט לייקים

 

 

האם מותר לקדם רשלנות רפואית בפייסבוק?

הרשלנות הרפואית היא מצב בו קיימת פגיעה או נזק במהלך הליך רפואי או טיפול רפואי ע"י אדם העובד במסגרת רפואית (קופת חולים, בית חולים, פרמדיק ועוד). רשלנות רפואית יכולה להתבטא במספר מקרים כמו רשלנות רפואית בסוכרת, בטיפול היריון, ניתוחים כירורגים, אבחנה רפואית ועוד.

ניתן לקדם רשלנות רפואית בפייסבוק. בין אם מדובר בעסק של עורכי דין המתמחים ברשלנות הרפואית על כלל תחומיה או אם מדובר על גוף מחאתי נגד תופעת הרשלנות הרפואית ההולכת וגוברת.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שוטרים בדף פיסיבוק

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק